Сб-Нд: зачинено
+38 (057) 750-89-90
edu@entc.com.ua
ISSN 2519-4984 (online)
Журнал «ScienceRise: Pedagogical Education» почав видаватися з травня 2016 року.
З 2016 року журнал був включений до переліку наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних досліджень.
У 2017 журнал включений в DOAJ, WorldCat, Index Copernicus Journals Master List.
У 2020 журнал був включений в «Перелік наукових фахових видань України» (категорія «Б») (наказ МОН України № 886 від 02.07.2020) зі спеціальностей: 011 – Освітні, педагогічні науки; 012 – Дошкільна освіта; 013 – Початкова освіта; 014 – Середня освіта (за предметними спеціальностями); 015 – Професійна освіта (за спеціалізаціями); 016 – Спеціальна освіта.
У 2021 журнал включений в ERIH PLUS, EBSCOhost та ін., індексація журнала постійно поновлюється новими базами даних. Також з 2021 року видавець журналу став членом комітету з етики наукових публікацій (СOPE).
Ми пишаємося нашими авторами! Ми працюємо заради вас!
«ScienceRise: Pedagogical Education» – науковий рецензований журнал, що публікує оригінальні дослідження, присвячені неперервній освіті протягом життя.
Проблематика, що досліджується в наукових публікаціях, охоплює наступні напрямки:
– освіти дорослих,
– професійна освіта,
– початкова освіта,
– спеціальна освіти.
Досягнення цієї мети ми бачимо через вирішення завдань, пов'язаних з двома головними аспектами:
1. Освіта через усе життя повинна допомагати розвитку Особистості, незалежно від світогляду, початкового рівня освіченості, різного віросповідання, гендерних відмінностей.
2. Розробка і освітлення нових методик безперервної і післядипломної освіти може допомогти у вирішенні проблеми, пов'язаної з відтоком кадрів з країни внаслідок трудової міграції.
Ми впевнені, що публікація статей, присвячених методикам безперервної освіти, дасть педагогам, що навчають різні верстви суспільства, важливу практичну інформацію як «інструмент» для роботи.
– Всі рукописи спочатку розглядаються редакторами, на предмет оцінки їх відповідності тематиці і вимогам журналу.
– Після рішення редакторів представлені рукописи направляються як мінімум двом зовнішнім експертам, працюючим у відповідній області. Рукопис проходить подвійне сліпе рецензування: ні автори, ні рецензенти не знають один одного.
– Коментарі рецензентів передаються авторам разом з можливою рекомендацією до перегляду рукопису. Редактор повідомляє авторам, чи прийнято рукопис таким, що не вимагає перегляду, або авторам надається можливість переробити рукопис і представити його знову, або ж рукопис відхиляється.
(Детальніше...)
– Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
– Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.