Пн - Пт: 9:00 - 18:00
Сб-Нд: зачинено
+38 (057) 750-89-90
+38 (099) 714-27-95
edu@entc.com.ua
ISSN 2519-4976 (print)
ISSN 2519-4984 (online)
Image

НАША ІСТОРІЯ

Журнал «ScienceRise: Pedagogical Education» почав видаватися з травня 2016 року.

З 2016 року журнал був включений до переліку наукових фахових видань України, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних досліджень.
На даний момент журнал вже включений в DOAJ, WordCat, Index Copernicus Journals Master List та інші ресурси.

У 2020 журнал був включений в «Перелік наукових фахових видань України» (категорія «Б») (наказ МОН України № 886 від 02.07.2020) зі спеціальностей: 011 – Освітні, педагогічні науки; 012 – Дошкільна освіта; 013 – Початкова освіта; 014 – Середня освіта (за предметними спеціальностями); 015 – Професійна освіта (за спеціалізаціями); 016 – Спеціальна освіта.


МЕТА ЖУРНАЛУ

Науковий журнал «ScienceRise: Pedagogical Education» публікує оригінальні дослідження, присвячені освіті протягом усього життя.

Метою журналу «ScienceRise: Pedagogical Education» є публікація наукових статей, присвячених вирішенню науково-прикладних проблем безперервної освіти, зокрема післядипломної освіти. Це дасть можливість педагогам підбирати індивідуальні «ключі» в процесі підготовки учнів різного віку, світогляду, початкового рівня освіченості, різного віросповідання, гендерних відмінностей, ґрунтуючись на нових методиках, що публікуються в статтях журналу.

Досягнення цієї мети ми бачимо через вирішення завдань, пов'язаних з двома головними аспектами:

1. Освіта через усе життя повинна допомагати розвитку Особистості, незалежно від світогляду, початкового рівня освіченості, різного віросповідання, гендерних відмінностей.
2. Розробка і освітлення нових методик безперервної і післядипломної освіти може допомогти у вирішенні проблеми, пов'язаної з відтоком кадрів з країни внаслідок трудової міграції.

Ми впевнені, що публікація статей, присвячених методикам безперервної освіти, дасть педагогам, що навчають різні верстви суспільства, важливу практичну інформацію як «інструмент» для роботи.

ПОЛІТИКА ВІДКРИТОГО ДОСТУПУ

Журнал «ScienceRise: Pedagogical Education» практикує політику негайного відкритого доступу до опублікованого змісту, підтримуючи принципи вільного поширення наукової інформації та глобального обміну знаннями задля загального суспільного прогресу.

0

ВЧЕНИХ, ЯКІ ОПУБЛІКУВАЛИСЯ В ЖУРНАЛІ

0

СТАТЕЙ ЗА ЧАС ІСНУВАННЯ ЖУРНАЛУ

0

БАЗ, СИСТЕМ І РЕПОЗИТОРІЙ, В ЯКИХ ІНДЕКСУЄТЬСЯ ЖУРНАЛ

0

БІБЛІОТЕК, В ЯКІ ВХОДИТЬ ЖУРНАЛ

Освіта протягом усього життя –
запорука розвитку Особистості!


Рецензування

Редакція журналу «ScienceRise: Pedagogical Education» практикує подвійне сліпе рецензування.

Цей процес передбачає наступне:

– Всі рукописи спочатку розглядаються редакторами, на предмет оцінки їх відповідності тематиці і вимогам журналу.

– Після рішення редакторів представлені рукописи направляються як мінімум двом зовнішнім експертам, працюючим у відповідній області. Рукопис проходить подвійне сліпе рецензування: ні автори, ні рецензенти не знають один одного.

– Коментарі рецензентів передаються авторам разом з можливою рекомендацією до перегляду рукопису. Редактор повідомляє авторам, чи прийнято рукопис таким, що не вимагає перегляду, або авторам надається можливість переробити рукопис і представити його знову, або ж рукопис відхиляється.
(Детальніше...)


Авторські права

Наше видання використовує положення про авторські права CREATIVE COMMONS для журналів відкритого доступу.

Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:

– Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.

– Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.


Конфіденційність

Редакція журналу «ScienceRise: Pedagogical Education» дуже пильно слідкує за збереженням конфіденційності всієї інформації, яка поступає до редакції і не є ще опублікованою.

Основні засади, якими керується наша редакція:
– Всі рецензенти підтверджують збереження конфіденційності інформації, з якою вони працюють, до опублікування статті.

– Якщо рецензенту потрібна допомога або консультація експертів з іншої предметної області, то рецензенти повідомляють таку інформацію до редакції та отримують дозвіл на консультацію.

– Інформація, яку автори подають до редакції, не передається третім особам.

– Вся особиста інформація (телефони та адреси), яку надають автори до редакції, використовується лише в редакції та не передається третім особам.


Архівування

Цей журнал використовує систему LOCKSS для розподіленого архівного зберігання опублікованого змісту в численних бібліотеках та інформаційних центрах. Бібліотеки - учасниці проекту LOCKSS гарантують довготермінове зберігання вичерпних архівів журналу та автоматичне відновлення пошкодженої інформації.
Детальніше...
Image

вул. Шатилова дача, 4, оф. 702 (8 пов.),
м. Харків, Україна, 61165

+38 (057) 750-89-90
+38 (099) 714-27-95
+38 (093) 973-05-48
+38 (096) 645-23-68 

edu@entc.com.ua
Image
Image
Image